Przejdź do głównej zawartości

Canpol Babies

KOCHANI!

Zglosiłam się do super projektu Testuj z Canpol Babies! Funkcjonalność, estetyka i bezpieczeństwo w jednym. Jak wiecie Edytka ma pięć miesięcy i choć karmię ją piersią to czasem muszę podać herbatkę lub dokarmiać na noc MM. Ja chętnie bym przetestowała zestaw ,,TOYS". A może udałoby mi się zorganizować Konkurs gdzie każda Mama miałaby szanse wygrać taki Super Zestaw? Każdy z Was może zapisać się  http://canpolbabies.com/pl/blogosfera aby mieć szansę na przetestowanie tego zestawu!!!! Polecam wszystkim serdecznie :-)
Canpol Babies Zestaw ,,Toys"
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

WYNIKI

Bardzo dziękujemy za tak pięknie opisane sposoby na kreatywną zabawe. Wszystkie są wspaniałe! Najchętniej nagrodziłabym wszystkie, ale ze względu na małe zaiteresowanie postanowiłam nagrodzić jedną osobe. Przyznam, że to było trudne zadanie :-)

Czytając ten komentarz, mogę śmiało stwierdzić że jest najbliżej mojego serca. Podobnie jest ze mną i moją Marlenką ❤

Kinga Ucherek- Serdecznie Gratuluję i Zapraszam do kontaktu ❤ Chętnie wymienię się sposobami na dobrą zabawę😘

Wszystkim jeszcze raz dziękuję za udział i wkład włożony w konkurs ❤😘❤

KONKURS

Ogłaszam KONKURS!!!!!Lubicie zestawy Play Doh?????? Ja i Marlenka uwielbiamy. 

W Naszym Konkursie wystarczy do 27 Lipca pokazać nam w komentarzu pod tym postem na blogu jak Kreatywnie potraficie się bawić i opiszcie to!!!!

Zwycięzców będzie aż dwóch, a do wygrania są dwa zestawy Play doh! (Po jednym dla każdego zwycięzcy)!!!!!








                     !Konkurs organizowany jest na Blogu Morylkowy Świat! 
                   !Organizatorem i Sponsorem Konkursu jest Właściciel Bloga Morylkowy Świat!
                     !Konkurs zaczyna się 29 czerwca i Kończy 27 Lipca 2017 roku!
                     !Zgłoszenia po 27 Lipca nie są brane pod uwagę!
                     !Każdy biorący udział musi zostać obserwatorem Bloga! 
                     !Udostępnianie Mile Widziane!
                     !Ogłoszenie Wyników do 7 dni po zakończeniu Konkursu!
                     !Organizator wybiera zwycięzców poprzez najbardziej kreatywną zabawę!



                          Życzymy udanej Zabawy!!!! :)
Kochani!  Zaangażowałam się w niesamowity Program Testowanie Z Campol babies! 
Cudowne prdukty dla dzieci i mam! Sama używam produktów wspomagających karmienie i rozwijające rozwój Edytki :) Z Marlenką też korzystałam z produktów tej marki, a teraz mam szanse przetestować Elektryczną karuzele ,,Piraci", ciekawa jestem jak się będzie sprawować :) Kto wie może Edytka dzięki tej ślicznej karuzeli zechce zostać ,,,Piratem"?

Zobaczymy!

http://canpolbabies.com/pl/blogosfera